Посадова інструкція

                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Гадяцького науково-методичного центру
від 10.10.2010 № 1



                                                                                    
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
МЕТОДИСТА ГАДЯЦЬКОГО НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ЦЕНТРУ
Майбороди Сергія Миколайовича


І. Загальні положення
                 У своїй роботі керується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національною доктриною розвитку освіти іншими законами та урядовим рішеннями в галузі освіти, наказами і розпорядженнями Міністерства освіти і науки України, наказами Головного управління освіти і науки облдержадміністрації, розпорядженнями голови районної державної адміністрації, наказами начальника відділу освіти райдерж-адміністрації,  директора науково-методичного центру, Положенням про відділ освіти Гадяцької райдержадміністрації, Положенням про Гадяцький науково-методичний центр,  цією посадовою інструкцією.
                 При призначенні на посаду повинна мати вищу педагогічну освіту, стаж педагогічної роботи неменше 5 років на педагогічній роботі.
                 Приймається і звільняється з посади методиста директором науково-методичного центру за погодженням з начальником відділу освіти.
                 Підпорядковується безпосередньо начальнику відділу освіти і керівнику методичного кабінету.

ІІ. Функції
Основними завданнями роботи є:
-         визначення мети та головних напрямків методичної роботи з учителями історії, правознавства, філософії та курсів «Людина і світ», «Людина і суспільство»;
-         вивчення якісного складу перелічених вище категорій вчителів, вносить пропозиції щодо підвищення їх професійної педагогічної майстерності;
-         вивчення рівня знань, умінь і навичок учнів у загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до державних стандартів;
-         вивчення стану викладання предметів суспільно-гуманітарного спрямування;
-         вивчення результативності курсової перепідготовки вчителів історії, правознавства, етики, філософії та курсу «Людина і світ»,
-         проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів і керівників закладів освіти.

ІІІ. Посадові обов’язки
3.1.Організовує колективні та індивідуальні форми методичної роботи з учителями предметів суспільно-гуманітарного циклу.
3.2.Вивчає та аналізує стан методичної роботи. Бере участь у роботі педагогічних рад, нарад, методичних об’єднань.
3.3.Надає методичну допомогу керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, вчителям, керівникам районних, шкільних методичних об’єднань у проведенні методичної роботи, в удосконаленні навчально-виховного процесу, розвитку творчої особистості учнів через диференціацію та індивідуалізацію навчання.
3.4.Організовує вивчення і всебічний аналіз стану викладання, якості, знань, практичних умінь і навичок учнів з історії, правознавства, етики, філософії та курсу «Людина і світ» виявлення труднощів у засвоєнні ними програмного матеріалу і підготовку рекомендацій щодо подальшого поліпшення навчально-виховного процесу.
3.5.Організовує  проведення контрольних зрізів знань учнів, аналізує їх, готує проекти наказів з цих питань.
3.6.Організовує вивчення, узагальнення і впровадження сучасних досягнень педагогічної науки через семінарські заняття, педагогічні читання і конференції, виставки, пресу, радіо; допомагає вчителям в узагальненні досвіду навчально-виховної роботи.
3.7.Консультує вчителів з питань модернізації змісту, методів та форм викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу.
3.8.Надає допомогу вчителям, які атестуються в поточному навчальному році.
3.9.Надає допомогу молодим учителям в опануванні теорією та методикою викладання навчального предмету, організовує роботу школи молодого вчителя.
3.10.Здійснює відбір учителів для участі в конкурсі «Учитель року».
3.11.Виявляє зміст кращого педагогічного досвіду, вивчає та узагальнює його, заносить дані до картотеки.
3.12.Надає методичну допомогу у проведенні І (шкільного) етапу Всеукраїнських олімпіад з історії та правознавства, контролює проведення ІІ (районного) етапу Всеукраїнських олімпіад з історії та правознавства, аналізує їх результати, організовує проведення конкурсів з предметів суспільно-гуманітарного циклу;
3.13.Вивчає результативність курсової перепідготовки вчителів суспільно-гуманітарного циклу.
3.14.Організовує випуск сторінки «Сім’я і школа» в районній газеті «Гадяцький вісник».
3.15.Приймає участь у проведенні атестаційної експертизи загальноосвітніх навчальних закладів, виконує функціональні обов’язки секретаря експертної комісії з атестації загальноосвітніх навчальних закладів.
3.16.Знайомить вчителів з інструктивно-методичними вказівками і наказами, з новою науковою і методичною літературою; виступає з повідомленнями з питань навчання історії, правознавства та інших суспільних дисциплін.
3.17.Здійснює інформаційне та методичне забезпечення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з предметів суспільно-гуманітарного циклу.
3.18.Допомагає  в організації внутрішкільної методичної роботи та вивчає її результативність в Гадяцькій СШ І-ІІІ ст. № 2 ім. Михайла Драгоманова,  Сарській СШ І-ІІІ ст., Краснознаменській, Березоволуцькій ЗОШ І-ІІІ ст.
         3.19.Надає методичну допомогу з питання дотримання санітарно-гігієнічних умов в загальноосвітніх навчальних закладах.
3.20.Надає методичну допомогу щодо забезпечення учнів гарячим харчування, готує аналітичні та статистичні документи з цього питання.
3.21.Готує проекти планів роботи відділу освіти на місяць, квартал, рік та  звіти про їх виконання.
3.22. Готує проект плану основних заходів відділу освіти на тиждень.

IV.Права
Має право:
4.1.Отримувати в установленому порядку від навчально-виховних закладів інформацію, статистичні дані та інші документи, необхідні для виконання покладених на нього обов’язків.
4.2.На підвищення кваліфікації не рідше одного разу на п’ять років.
4.3.Вносити начальнику відділу, директору науково-методичного центру пропозиції з питань поліпшення управління системою освіти та діяльності відділу освіти в межах своєї компетентності.
4.4.На атестацію з встановленням /підтвердженням/ кваліфікаційної категорії.
4.5.Брати участь у розгляді питань і прийнятті рішень у межах своїх повноважень.
4.6.На здорові, безпечні, належні для високопродуктивної роботи умови праці.
4.7.Соціальний та правовий захист відповідно до чинного законодавства.

V.Відповідальність
 Методист несе відповідальність за:
5.1.Неякісне і несвоєчасне виконання або невиконання, без поважних причин, своїх посадових завдань та обов'язків.
5.2.Бездіяльність або незаконне використання наданих йому прав.
5.3.Необ'єктивність та низьку якість узагальненої інформації, яка подається керівництву.
5.4.Низький рівень трудової і виконавської дисципліни, неналежне виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, невиконання або несвоєчасне виконання наказів Головного управління освіти і науки, розпоряджень голови райдержадміністрації, інших органів, яким підпорядковується науково методичний центр.
5.5.За невиконання чи неналежне виконання посадових обов’язків, встановлених даною інструкцією, методист науково-методичного центру несе дисциплінарну відповідальність, визначену трудовим законодавством.

VІ.Взаємовідносини
Методист науково-методичного центру:
6.1.Взаємодіє з керівництвом загальноосвітніх навчальних закладів.
6.2.З вчителями суспільно-гуманітарного циклу.
6.3.Систематично обмінюється інформацією зі своїми колегами та працівниками відділу.


З інструкцією ознайомлений:



                                                       



Комментариев нет:

Отправить комментарий